I want to login or register an account!
Page 1 of 2 1 2 LastLast
Results 1 to 10 of 12
    Super-Moderator Creeper's Avatar

Big C "mal wieder"

Und wieder dieser Typ, wo ich mir zu 100 % sicher bin das er cheatet :)

Schaut bitte wie er jedes Mal durch die Wände aimt, mit Premium oder ohne wirklich das ist nicht normal.

Demos sind nicht lange, doch man sieht genug.

Big C - 1:2339997
    Attached Files Attached Files

Benutzer 7yr4n7's Avatar
    @ Creeper ... wielange spielst du CS:S ?

Quote Originally Posted by 7yr4n7 View Post
    @ Creeper ... wielange spielst du CS:S ?
    2008

Benutzer 7yr4n7's Avatar
    Ich sehe dort keinen Cheat ! Glaube eher an Premium da er AWP hat . Aber das werden die Admins entscheiden .

Ich sehe dort keinen Cheat ! Glaube eher an Premium da er AWP hat . Aber das werden die Admins entscheiden .
    Das hat mit Premium und AWP überhaupt nix zu tun, es geht um die Sache das er die ganze Zeit durch die Wände Aimt und schon 1 Sek früher schießt bevor er überhaupt jemanden sieht und dabei noch die Leute genau trifft.

Das schaffst du mit Premium nicht bei der Geschwindigkeit im Spiel.

Benutzer 7yr4n7's Avatar
    Also ich habe auch Premium . Wenn du das Premiumradar kappierst , dann kannst auch du so Spielen !

Hier mal ein Beispiel :

Die Anzeige zeigt den Gegener in deiner Nähe an . Links Entfernung und rechts die Richtung .

mfg
    Last edited by 7yr4n7; 03.10.2016 at 14:56.

Also ich habe auch Premium . Wenn du das Premiumradar kappierst , dann kannst auch du so Spielen !

Hier mal ein Beispiel :

Die Anzeige zeigt den Gegener in deiner Nähe an . Links Entfernung und rechts die Richtung .

mfg
    Danke das du dir die Mühe machst, aber ich weiß selber wie die Radarfunktion geht und ja das ist wieder mal ne Sache zwischen Admins und dem Beschuldigten :)

Benutzer
    He seems to know alot indeed, now I am wondering one thing, if he stands in the long passage, aiming at the house, if a T is looking out of that window, what does the radar say? 12o clock = 80meters? or 12o clock + 80meters?
    The reason I ask, is that it looks like he's preaiming through the wall in big5.dem on that window, on the exact position where the T is looking, hence I wonder = or +.

Erfahrener Benutzer Nathalie's Avatar
    it's 12o'clock, i.e. directly in front of you, at 80 meters distance. You are right, he pre-aims the window, but it could be that he has played the map so many times that he knows where the window exactly is and thus pre-aims it every time he gets to that spot... Only more demo's, with radar disabled can give us definitive answers.

best wishes
    Nattie

Benutzer
    Yea agree to some extend. The thing that triggers me is that he knows the exact position of the window where they stand, left or right. Doesn't make sense.. even if you played it 10000 times.
    I also preaim the window, but its only ~33% that im correct; left side of window -- right side of winow, or one is below the window.
    He has it right, 100% :)

Bookmarks