I want to login or register an account!
Results 1 to 6 of 6
    Neuer Benutzer

Motzen The Autobalance is BROKEN

Both teams have an equal amount of real players, but your dumb autobalance thinks it's not equal, and forces one player onto the other team. This is not fair and I require this to be fixed asap.

Super-Moderator Roi's Avatar
    Quote Originally Posted by PorkKangBoi View Post
    Both teams have an equal amount of real players, but your dumb autobalance thinks it's not equal, and forces one player onto the other team. This is not fair and I require this to be fixed asap.
    I have never had problems with it.maybe cause im premium user.

with premium you cant switch between the teams automatically.

Allen ist das Denken erlaubt! - Vielen bleibt es erspart.

Erfahrener Benutzer ZenTiac's Avatar
    It can seem broken but it is fine. The problem is the autobalance only switches non premiums or premium players with auto balance immunity turned off. It works but it does not understand the skill of individual players. So if all the good players are on 1 team then its very bad for the other team round after round. The map I play on many switch to stop this and keep it fair. Unfortunately not all players play fair. Also may depend on the game. I play Counter Strike Source.
    Last edited by ZenTiac; 24.07.2019 at 10:38.

Benutzer
    Und selbst wenn ein Spieler geswitched wird, kann er versuchen das Team zu wechseln, bzw. er logged sich neu ein und kann dort wählen. Sehe ich öfter, gerade auf den CSS DM-Servern. Und gerade da wäre eine faire Balance hilfreich. ;-)

Super-Moderator Roi's Avatar
    Quote Originally Posted by VorrestJump View Post
    Und selbst wenn ein Spieler geswitched wird, kann er versuchen das Team zu wechseln, bzw. er logged sich neu ein und kann dort wählen. Sehe ich öfter, gerade auf den CSS DM-Servern. Und gerade da wäre eine faire Balance hilfreich. ;-)
    Eine faire Balance zu erreichen wird schwer.Das müssten schon die Spieler unter sich ausmachen, weil wie schon gesagt, erkennt das System keine guten Spieler oder schlechten Spieler.

Einfach Premium kaufen oder besser werden

Allen ist das Denken erlaubt! - Vielen bleibt es erspart.

Benutzer
    Quote Originally Posted by Roi View Post
    Eine faire Balance zu erreichen wird schwer.Das müssten schon die Spieler unter sich ausmachen, weil wie schon gesagt, erkennt das System keine guten Spieler oder schlechten Spieler.

Einfach Premium kaufen oder besser werden
    Ersteres ist erledigt. Zweiteres ist in meinem hohen Alter schwer. Ich spiele zum Vergnügen und deshalb setze ich mein Ranking auch immer zurück.

Tags for this Thread

Bookmarks